Je bent manager, directeur, talentvolle medewerker en je wilt:
- Betere relaties
- Personeelsontwikkeling
- Beter leren
- Betere prestaties en productiviteit
- Betere inzet van mensen, vaardigheden en middelen
- Sneller en effectiever reageren in noodsituaties
- Grotere flexibiliteit en betere aanpassing aan verandering
- Betere kwaliteit van leven
- Meer tijd voor de manager
- Meer creatieve ideeen
- Beter gemotiveerde medewerkers
- Cultuurverandering
- Een vaardigheid voor het leven bij voorkeur in het "hier en nu"
Wat komt terecht van je belofte dat binnen jouw organisatie de klant centraal staat? Volg je bijvoorbeeld je professionals als zij met klanten in contact zijn?
Klanten hebben vaak een geheel andere verwachting en beleving. Vreemd eigenlijk! De professionals zelf zijn best kritisch naar zichzelf en hun directe omgeving. Wat doe je hiermee?
Voor oprecht contact met de klant is het van belang in contact te staan met jezelf, weten wie je bent, wat je kunt en wat je wilt. Een externe onafhankelijke professional laat je mensen zelf antwoord geven op deze vragen. Je professionals gaan weer vol vermogen aan het werk met gewenste persoonlijke- en bedrijfs- doelstellingen. Hierbij hoort de aansluiting, verbinding met de directe omgeving, collega's en klanten.
Mijn basisprogramma bestaat uit individuele coaching, groeps/team coaching, beginnend met afspraken “Hoe gaan wij met elkaar om?”, managementcoaching, audit individueel en team “vermogen en energie”, teamtest (onderzoek, analyse, actie), bijwonen van klantgesprekken met feedback achteraf.
Ik begrijp goed dat het een kwestie is van vertrouwen om mij in te zetten. Maak geheel vrijblijvend een afspraak voor nadere kennismaking. Daarna zien we of en hoe wij verder gaan.
Heb je vragen? Stel ze gerust. Geen vraag is "gek"!