Pe-Co Managenent
Profielpagina
Bedrijfsinformatie
Traditioneel wordt in contact centers vooral gestuurd op beheersbaarheid: AHT, ServiceLevel, FirstCallFix zijn vrijwel overal gemeengoed geworden. Helaas is in veel organisaties de focus op deze beheersbaarheid zover doorgeschoten, dat de klant is verworden tot een omgevingsfactor, in plaats van de drijvende kracht achter de bedrijfsvoering.
En dat is jammer, want juist uw klanten en uw medewerkers met regelmatig klantcontact kunnen helpen u nog efficiënter te laten werken, de doorlooptijden te verkorten, de klant- en medewerkertevredenheid te vergroten en uw financiële resultaten een positieve impuls te geven. Als u maar naar ze luistert!
Pe-Co Management kan u helpen om binnen uw organisatie de klant weer écht centraal te stellen. Zowel in de dagelijkse operationele aansturing van uw contact center als door een uitgebreid verandertraject waarbij uw volledige organisatie wordt betrokken.
De belangrijkste uitgangspunten daarbij zijn:
Beroep(en)
Contact
Mijnzzp.nl