Vandaag lanceert Competence Factory de nieuwe campagne ‘Groeien doe je bij Competence Factory’. De bijbehorende campagne is gecreëerd met video marketing bureau ThisisVDO en audio bureau Big Orange.
De commercial, die landelijk wordt uitgezonden, speelt met het klassieke beeld van kinderen die na hun vakantie weer de schoolbanken in gaan. Echter zijn het dit keer de ouders zelf, die door hun kinderen met de bakfiets bij het opleidingsinstituut worden afgezet en uitgezwaaid.
Minder scholing onder ondernemende ouders
Met de campagne wil Competence Factory ouders, met name met een onderneming, aanmoedigen om te kijken hoe zij zich binnen hun carrière kunnen blijven ontwikkelen. Uit enquêteonderzoek van het Sociaal en Cultureel Planbureau blijkt dat gezins- of familieverplichtingen doorgaans het grootste struikelblok vormen voor mensen die zich willen laten om- of bijscholen. Competence Factory herkent deze uitdaging bij veel van de eigen deelnemers.
Frank Cannegieter, Marketing Manager bij Competence Factory, ziet dat met name de creatieve beroepen, waar veel ZZP’ers werkzaam zijn, rap veranderen door de komst van o.a. artificial intelligence: “Voor ondernemers is het vaak al lastig genoeg om een druk gezinsleven en een onderneming te combineren. Toch is het juist bij deze groep zo belangrijk om je kennis en skillset toekomstbestendig te maken. Bij Competence Factory denken we graag proactief mee met ondernemers over subsidiemogelijkheden, maar ook over hoe ze om- en bijscholing kunnen combineren met hun belangrijkste beroep; dat van ouder.
De campagne Groeien bij Competence Factory’, is gedurende het ‘back-to-school’ seizoen te zien en te horen op tv, radio, langs de snelweg, op de voorpagina van de krant en online. Bekijk de commercial en het making-of proces op: https://www.competencefactory.nl
Mijnzzp.nl