De toekomst is personalise. Onbenutte sales kansen nu nog efficiënter en effectiever aanpakken. Middels de juiste persoon vinden en op de juiste toon benaderen met nieuwe technologie, plus beschikbare data.
Grondlegger en innovator Tom Spoor van Online Marketing Business disrupt nu samen met sales strateeg Caspar Fraiture en hun team van specialisten de Europese B2B markt. De technologische ontwikkelingen maken de tijd rijp om van Online Marketing Business, na ruim 20 jaar over te gaan naar OMB Digital. OMB Digital focust zich op sales empowerment op basis van data driven personalisering voor optimaal Connecting Customers. Ook de processen, tools en services zijn maximaal op personalisering aangepast.
Sales empowerment
In plaats van schieten met “een bazooka of met hagel” schiet OMB Digital data driven gepersonaliseerd als “een sniper”. Niet alleen door de kracht van LinkedIn en AI, maar vooral door de combinatie met HubSpot CRM. De all-in-one marketing, sales, customer services, CMS en operations cloud based software. Voor onder andere CRM, mailings, website, social media, live chat, blog, automation, workflows, surveys, knowledge base, deals forecast, tasks, meeting links, payments, playbooks, offertes, ads, social media planning, forms, call tracking, analytics, dashboard en reports.
Connecting Customers
Connecting Customers is meer dan leadgeneratie alleen. Met de OMB Digital Connecting Diamond formule genereert OMB Digital niet alleen leads, maar met name een proces om deze relevante leads te converteren. Met als ultiem doel van je klanten ambassadeurs te maken.
Onweerstaanbare boodschap
Veel bedrijven ontberen een onweerstaanbare eenduidige boodschap en zenden vaak ik en wij boodschappen waar ze goed in zijn, zonder bewijs, in plaats van wat ze voor klanten kunnen betekenen. Het welbekende “Wij van WC-eend, adviseren WC-eend". Om dat te voorkomen heeft OMB Digital de workshops Scherpstellen en Fijnslijpen. Dit als uitgangspunt voor Connecting Customers.
Personalise
We zijn van reclame (offline massacommunicatie) naar marketing (online community-communicatie) gegaan en nu naar personalisatie (data one-on-one-communicatie) middels algoritmes en AI voor maximaal effect en efficiency voor Connecting Customers.
Mijnzzp.nl