Heb je een winkel of sta je als zzp'er op een andere manier rechtstreeks in contact met klanten? Bijvoorbeeld in een kapperszaak of in een schoonheidssalon of in je kantoor waar je financieel advies geeft? Er zijn allerlei manieren om de aandacht van klanten te trekken om een product, flyer, dienst of folder onder de aandacht te brengen. Een efficiënte manier daarvoor is offline promotie in de vorm van een display. Wat is dan een display? Dat is bijvoorbeeld een houder van karton met daarop een reclameboodschap of een reclamedisplay met daarop je product, dienst of bedrijf afgebeeld.
Inhoudsopgave
• Effectieve display op je toonbank
• Ideaal voor uitdragen reclameboodschap
Effectieve display op je toonbank
Als een klant bij de balie staat om af te rekenen of om informatie vraagt, trekt een display op de toonbank de aandacht. Er is namelijk altijd een moment dat de klant even om zich heen kijkt of naar de balie en dat is het moment waarop de aandacht met een toonbankdisplay wordt getrokken. Dat het een effectieve manier is om de aandacht te trekken, is wel bewezen. Je ziet op toonbanken net als overigens bij kassa’s in de supermarkten altijd wel een product of meerdere producten staan die de klanten in verleiding moeten brengen om deze nog even bij de rest van de aankoop toe te voegen.
Ideaal voor uitdragen reclameboodschap
Er zijn allerlei soorten displays beschikbaar om met offline promotie de aandacht te trekken. Het is bijvoorbeeld onder meer mogelijk om een kubus van karton op maat te laten maken waarop een reclameboodschap staat afgedrukt. De reclame is dan vanaf elke zijde te bekijken en springt daardoor altijd in het oog. Zo is het ook mogelijk om de aandacht van passerende klanten te trekken door een display in de vorm van kartonnen letters neer te zetten.
Heb je een folder of een flyer die je wilt laten opvallen dan is het ideaal om van een displayzuil gebruik te maken. Kartonnen displays hebben daarbij de voorkeur vanwege het duurzame en milieuvriendelijke karakter, maar er zijn uiteraard ook displays van kunststof beschikbaar. Het gebruikmaken van displays is in elk geval een goedkope en efficiënte manier van offline promotie.
Lees ook: Drukwerk slim gebruiken als marketinginstrument
Mijnzzp.nl